Nu tänkte jag börja blogga lite :3

Japp, hade tänkt börja blogga lite igen :3 Mest bara för att ha något att göra när jag har tråkigt och så... Antagligen ingen typ som läser xD
Men men, tänkte bara börja med att skriva FAN vad mycket grejjer det är jag vill köpa... Ringar, byxor, toppar, leggings, skor... Alltså ja, you name it.

Men jag ska åka till Polen först och främst och hela resan går väl på en 1000lapp...
Sen behöver jag en mobil... och har tänkt att köpa mig en begagnad iPhone 4. Vit helst.
 
 
Och en sån går ju på.... ja runt 1'500kr... Så hur ska jag ha råd med kläder, skor och smycken?? ._.

Och jaa, juste Poeln :3 Hehe haven't told you about my trip yet!
So, jag och my friendy Amanda ska dra över med flyg till Polen den 22a Juni nu för att träffa Angelika, our other friendy, och sedan gå och se Loreen spela i hela 50min :3 Sova på hotell gör vi, och åker hem 24de! Ska bli HUUUUUUUUUR KUUUUUL SOM HELST!! Döööör av överexhaltering!
Kameran ska såklart med, och fetobjektivet, så fatta vad jag kommer spamma med bilder sen!
Flygbiljetter och hotell är beställt, nu gäller det bara att fixa tågbiljetter till Västerås! :)

Men men, om jag har pengar över, så kommer bland annat de här hamna i min garderob:

Alltså leggingsen, INTE skorna. ._.

Hare gött allesammans! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0