11-20 Sanningar om mig (Del 2.. haha)

Äsch, medans jag ändå håller på!
Det blir ju typ en kort, fin beskrivning av mitt liv..! :)

11 - 20 Here they are:

11. Jag dricker inte alkohol för att det smakar skit.
Varför ska man lära sig att dricka något som är äckligt? Don't get it...

12. Jag sitter oftast ensam hemma inomhus, när alla andra drar till badplatser för att sola...
Det är inte min grej, även om jag säkert skulle behöva lite sol... haha.

13. Jag vill klippa mig men vet inte om jag vågar... haha är rädd att jag ändrar mig.

14. Min datormus är en röd sportbil med blåa lampor som lyser, ASCOOL !!

15. Jag vill till stockholm och shoppa innan jag dör av längtan...
Jag har ju fan inte shoppat på typ 1 år...(!?)

16. Jag har en egen klädstil som ger ett lite udda intryck... vilket kan vara både bra och dåligt.
But I love it <3

17. Jag vill alltid hjälpa folk men ibland blir det för mycket...

18. Råttorna har jag tänkt smuggla in bara för att de ska avlivas i helgen annars... de är bara 14 veckor och jag har inte hjärta att låta deras små liv sluta så..! :(
Men behålla dem hade jag inte direkt tänkt... mer omplacera dem, har ju redan så många djur att ta hand om!

19. Jag älskar smycken (i min egen stil), speciellt ringar, men har ju inte råd med hur många som helst...

20. Jag älskar ärliga, jordnära & hjälpsamma människor :)

//Kram Tilda! xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0