10 sanningar om mig..

Yes, har rätt tråkigt och har inte bloggat på länge så nu tänker jag skriva 10 sanningarom mig själv som ni kanske inte vet om ;)

Here they are:

1. Min största fobi är skräckfilmer och tandläkarbesök.

2. Jag är singel, och gillar det, för att jag är lite skraj för kärleken...

3. Jag älskar musik, och vill jobba med det i framtiden.

4. Men jag har ganska dåligt självförtroende men jobbar på att förbättra det.

5. Jag är blyg, fast det skulle du aldrig tro på, du som känner mig ;)

6. Jag har svårt att koncentrera mig eller sitta still.

7. Jag börjar få blod och kanylfobi, fastr jag inte haft det tidigare.

8. Jag är godisberoende... och jag var hos tandläkaren idag </3 Ingen bra kombination.

9. Jag planerar att smuggla in två tamråttor i huset imorgon... Hehe...

10. Jag älskar min familj, mina kaniner, gerbiler och mina få men nära vänner! <3

//Puss & Kram Tilda!
    xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0