Träffat Loreen!!! <3

Var på Orsa vattenfestival i lördags, 21/7 och såg Loreen!
Heelt underbart uppträdande och kvällen måste varit den bästa i mitt liv ärligt talat...
 
Konserten bestod av 5 låtar; "Sober", "My heart is refusing me", "Jóga", "If she's the one" & "Euphoria" och den varade i 30 minuter. Jag stod läängst fram! ;)
Kom dit en timme innan de öppnade, sedan stod vi längst fram i kön, sprang in och tog en plats längst fram!
Sedan stod vi där i 2 timmar och 20min... Det skulle börja 20:30 men började 21:20 för att det fortfarande stod folk utanför och väntade på att få komma in.
Men det var helt klart värt all väntan!!
 
 
 
Efter konserten tog sig Loreen tid att gå ut vid stängslet och skriva autografer och krama fansen.

OCH HÄR KOMMER BESKRIVNINGEN OM THE TIME OF MY LIFE:

Min mamma gick (pinsamt nog) fram och visade bilder som jag målat på henne, på sin mobil.

Loreen gick fram, kollade på dem och sa "Åh, gud va fina! Vem har gjort dem??"
Min mamma puttade fram mig och sa "Det är min dotter som gjort dem!"
Loreen kollar på mig och säger "Du är jätteduktig!! Jag har ju sett dem på facebook!"
Altså i den stunden visste jag inte vart jag skulle ta vägen...!! *dog lite*
Sedan kollar hon på dem igen och säger att jag är så duktig 3ggr! Haha <3
Efter ett tag har hon tagit sig bort en bit och min mamma är (tydligen) där igen! Hon visar en bild där jag bara skissat och målat lite och säger att jag gjort dem från scratch.

Loreen kollar noga igen sedan säger hon "Hon är sjukt duktig! Vart är hon någonstans??"
Hon letar bland folket i publiken.
Jag var inte där just då så mamma sa bara att jag stod längre bort...
Sen sprang jag, när hon var i slutet av "fan-ledet", och ställde mig för att jag ville ha en kram.
Vakterna började dra bort henne där ifrån och sa att de måste gå nu...
Men då kollade hon på mig, skakade av sig vakterna och sa "Jag måste ju bara krama min konstnärinna här!"
Sen fick jag en lååång kram, och jag sa till henne at hon är GRYM på att sjunga! Då sa hon att jag var jätteduktig och att jag aldrig fick sluta måla, och det lovade jag att det skulle jag aldrig göra!
Sen sa hon "Jag ser dem ju på facebook och nu vet jag att det är du, så jag håller ju koll på dina grejjer!" Hon blinkar åt mig och sen får hon lov att gå.. <3

Och jag skuttar fortfarande på moln..!! *DÖR*
Sedan har hon gillar 3 av mina inlägg på hennes Fan-page på facebook! :D

Den här dagen kommer jag aldirg någonsin i hela mitt lilla liv glömma!!
Ingen kan nog förstå hur lycklig jag var! :') <3

Kommentarer
Postat av: Tove :)

AWSOME JUUUUU!!! Men vad är scratch ? jag trodde du ritade alla bilder från grunden... :)

Svar: JAAA :DHaha från scratch = Från grunden ;)
Så jo, jag gör dem från grunden :3 <3
Tilda

2012-07-25 @ 09:11:18
URL: http://tovessommarfoto.blogg.se
Postat av: Tove

Men men.... vad är scratch...

Svar: Scratch = Grunden :)
Tilda

2012-07-26 @ 09:32:50
URL: http://tovessommarfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0