♥ Loreen ♥

Loreen i Orsa 21/7 2012
Canon eos 20D, Sigma 70-300mm
 
Jag stod ju längst fram så jag kunde ju ta med Macro! ;D
Haha nejmen typ!
Den dagen var iallafall den bästa i hela mitt liv, PÅ RIKTIGT.
Känner mig som ett sånnthär.. fjortis-fan... haha som står längs fram, skriker och grinar... okej jag grinade inte men altså... den var fanemej inte långt ifrån!!
 
Nejmen Loreen är inte bara en helt vanlig artist som är bra på att sjunga, hon vågar stå för precis vad hon är och hur hon tänker, och det inspirerar andra! Det är viktigt.
Och hon kämpar för mänskliga rättigheter vilket är super!
 
Peace and love to you Loreen! ♥ ♥ ♥
// Kram Tilda!

Kommentarer
Postat av: Tove

Din jävel, hur kunde du få så närma!??! :''D

Svar: Haha för att jag stod så långt fram och har ett braa objektiv! :'D
Tilda

2012-07-28 @ 00:12:22
URL: http://tovessommarfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0