10 sanningar om mig själv... IGEN

Yes, kommer skriva 10 sanningar om mig själv här som ni kanske inte veeet ;)
 
1. Jag har dansat ragga.... ja det har jag.
2. Jag har jacka på mig inomhus om den inte är för tjock.
3. Jag kan typ inte ha T-shirtar på mig och jag vet inte varför...
4. Jag köper rätt mycket på Tradera, yes I do.
5. Jag tycker det är skönt att tappa bort mobilen, så man slipper svara på sms och samtal... hehe
6. Jag har gått på Judo när jag var yngre :D
7. 1 vecka och 4 dagar kvar, ja det är det :'D Dööör.
8. "Glutta" är ett utav de fulaste orden jag vet... Låter så.... UUÄÄÄH !!
9. Jag kan inte umgås med folk som verkligen tror att de är något för att de fester/dricker/röker... tycker det är så omoget bara... Vill inte ses som omogen själv bara av att stå bredvid en sån människa...
Sen om man är alkoholisk på 40 år så är det väl en annan sak!
Drick för att vara cool när man är 14-17? Fuck that shit.
10. Jag är rädd för hav och sjöar... För att de är djupa och mörka.... OCH FULLA I FISK.
 
// Kram Tilda! ♥

Kommentarer
Postat av: Loreen Talhaoui - Fanblogg ♥

Hej! Kolla in din mail, kram! :)

2012-07-13 @ 21:09:56
URL: http://loreen.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hej! Jag ska också till Orsa och se Loreen. :) Lite nyfiken bara, är du från Falun?

Svar: Hejsan! Nej jag är ifrån Borlänge! :)Lite sent svar.. men visst var det GRYMT i Orsa? ;D
Bästa dagen i hela mitt liv, fick prata med Loreen och krama henne efteråt!
Hon berömde mig för mina målningar och sa att jag aldrig fick sluta måla! :') <3
Så glad så jag vet inte vart jag ska ta vägen..!
Tilda

2012-07-20 @ 17:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0