Lördag 21/4 2012

Har märkt att varje gång jag skriver ett inlägg om vad jag gjort under dagen så skriver jag "idaaaag" eller "toddaaaay" typ... Ska nog börja skriva datum och veckodag istället... ser bättre ut.

Jag HATAR den där j*kla reklamen om han den där UÄÄÄÄÄH.... vad heter han...?
Alexander..... Alexander nånting...

"Mat sverige behöver dig.!!"
- DET GÖR DET FANEMEJ ABSOLUT INTE !!!!

Och så släpper han en morot och tror att han är så jäkla cool.
SUCK säger jag bara.

Och den där Ipren reklamen....
Ascool snubbe som springer in;
"- Kom och ta mig om ni kan!"
*Springer*
"- HEJDÅ!"
"- Ja han var ju häftig, men är han tillräckligt modern? Ipren mjuka kapslar är ju våra mordernaste Ipren någonsin!"

JA HAN ÄR JÄVLIGT MYCKET MORDERNADE ÄN ERA JÄVLA GUMMI KULOR!!!



- Och ja, jag har min kvinnliga, dåliga vecka.

Det där är inte direkt vad jag gjort idag men...


Eller jo.. det är det.


Har varit till kaninungarna också! :) Lägger ut bilder på älske-söte-bebisarna sen!
// Kram Tilda! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0