Today I've been...

Idag har jag....

Ja vad har jag gjort?
Jag har varit i skolan, KALRAT mig från näsblod (inte ofta nowadays alltså !!), gjort omprov på Biologin, spanat in världens snyggaste kille i skolan, HAHA jag vet, det är varken likt mig eller låter så värst moget...

Men seriöst, han går på skolan för att lära sig mer svenska, han är 18år gammal och kommer ifrån...?? Det vet jag faktiskt inte... men han är riktigt mörkhyad. Och han är snygg, snygg, SNYGG.

Varit på banken och skaffat mig ett konto och leggggggggggggggg, det var på tiden... jag är 16, hur många år får det ta? 64?
Okej, det var 3, men ändå.

Förkyld har jag blivit också... bara POFF sådär inatt ! Tror jag är flickan gud glömde...
På tal om flickan gud glömde, imorgon ska mitt ex komma till skolan och kolla på när vi dansar på idrotten... herregud säger jag bara.
Sen så börjar jag 8 och slutar 4. Näsblod är obligatoriskt i sånna fall.

Nu bakar vi blåbärsmuffins! :) Eller... lillsyrran.. bakar.. muffins... Iallafall, vi ska käka blåbärsmuffins med glass och sen ska jag göra engelska läxan, som faktikst är rätt kul! Förutom när man har skrivkramp i handen...

// Kram Tilda! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0