Nyss vaknat...

Hellu! Har nyss vaknat...

Funderar på att gå ut till kaninerna lite innan det blir mörkt, höll jag på att säga! ;)
Det är fan ljust till halv 9 på kvällarna nu! Helt freaking awesome! :)

Det är så himla skönt att bara sätta på sig foppatofflorna, se ut som hej kom och hjälp mig, och gå ut till kaninerna på gården utan att en jävel ser.

Tänk å bo typ i stan.... eller stockholm... då måste man ju göra en hel makeover bara för att titta ut genom fönstret!
Nä förstår mig inte på sånnt!

Skitskönt att bo såhär lite "lantigt" och inte behöva bry sig på helgerna. :)

Kaninungar har jag ju fått också! Glömde nästan av det!  Haha ska ut och se så dem lever.. 14:de är nämligen alltid min otursdag...

14/8 - 2007: - Jag är hos tandläkaren (HATAR tandläkare!!) och drar ur två tänder, en fet låångt bak :( OCH min första ökenråtta dör... R.I.P Molly! ♥

14/9 - 2011: - Vi säljer min älskade svarta Volvo v50 :(( OCH Billie, min älskade Billie dör... Vila i frid älskade underbara vän! ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0