Idaaag...

Yesss.... Idag har jag varit hem till kaninerna.

Mina 7 kaniner !!

Har en vän som blivit intresserad, super!
Har nog fler intresserade än kaniner, och det är bara bra! ;)

Har jag lagt ut de nyare bilderna? Nej det har jag nog inte...

Här kommer det en ny bild på den svarta wienertecknade ungen:
4 dagar
Ska väl uppdatera när den är ca en vecka gammal :) På bilden är den 4 dagar och skitsöt. <3

Min dag i punkter

- Vaknade av att jag blödde näsblod... yey! SÅ ovanligt.


- Jag har smakat en portello glass för första gången. SKIT GOTT, rekommenderar den starkt! Köpte 2 för 10kr på dollar store :)


- Gav en till min syrra.


- Tilltalar mig själv att jag är en snäll syster och klappar mig själv på huvudet.


- Kom för sent till Tekniken i skolan och hade en lärare som bitchade sig mot mig hela lektionen.


- Inte för att det är ovanligt men...


- Hatar honom.


- På idrotten hade jag glömt ombyte och skyllde på att jag blödit näsblod så mina hjärnceller försvunnit.


- Det funkade. Jag fick vara med och han tyckte bara det var tur att de kom tillbaka... Hjärncellerna, alltså.


Hare gööööötttt
// Kram Tilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0