Fredagen den 13:de...

Idag har jag varit i Falun med familjen och shoppat och ätit på American take away :)
Skitgött var det, tog en "Texas" - Köttfärsås och lök.

OCH JAG HAR FÅTT KANINUNGAR! :))
Lugnt dagens höjdpunkt! 4st var det ! Har längat hur länge som helst på dem!
Och så kommer de, på fredagen den 13:de.

Den som säger att Fredagen den 13:de är en otursdag... SLÄNG DIG I VÄGGEN säger jag bara! ;)
                                                                                                                                              


Tänkte visa lige grejer jag köpte:

T-shirt
T-shirt med peacemärke på, 105kr på Gina tricot (Nedsatt pris).

Tröja
Fancy trikå, 99kr på HM Riktigt billigt för att vara så fin! :)

Skor
Venice skor från deichman, 299kr, skitsnygga!

Sko
Och så kan man vika upp det där vita med text på, då blir det såhär.

Och så köpte jag ett par örhängen för 39,90kr på HM :)
Totalt 542,90kr spenderade i Falun denna dag :)

// Kram Tilda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0